Розпочни свій шлях у гейм індустрії вже зараз!

Dragon Lake  відкрив реєстрацію на 2 інтернатури – інтернатуру C++ Unreal Engine 5 та інтернатуру C++ Render.
Dragons Lake – найкраща в своєму класі студія розробки мультижанрових ігор, яка надає передові технологічні та дизайнерські рішення для проектів AAA/AA+ на ПК та консолях. Портфоліо ігор тут.
Інтернатура у Dragon Lake:
– 40 годин щотижневого навчання від наших найкращих менторів,
– 800+ годин практичного досвіду,
– 6.5 місяців навчання та проектів з професіоналами своєї справи.
Про Інтернатуру C++ Unreal Engine 5 (початок у Березні 2024)
Протягом інтернатури ти зможеш:
– ефективно використовувати Blueprints і C++,
– відкрити можливості анімації в UE5,
– заглибитися у принципи роботи штучного інтелекту,
– покращити досвід, створюючи ігри одразу для кількох стейкхолдерів.
Вимоги:
– Велике бажання вивчити Unreal Engine 5;
– Фундаментальні знання C++ (примітивні типи даних, успадкування, поліморфізм у C++, модель пам’яті, керування пам’яттю, лямбда-вирази, алгоритми та структури даних, шаблони, компіляція та зв’язування);
– Базова лінійна алгебра (вектори, матриці та операції з ними);
– Хоча б середній рівень англійської;
– Пристрасть до ігор.
Період подання заявок – до 26 лютого.
Детальний опис програми доступний за цим посиланням.
Про Інтернатуру C++ Render
На програмі обрані інтерни отримають можливість:
– Створити власний Rendering Engine;
– Дізнатися все про створення широкого спектра візуальних ефектів;
– Реалізувати простий CPU Ray Tracer;
– Вивчити мову GPU та графічний API, наприклад Direct3D 11.
Вимоги:
– Базове розуміння або бажання вивчати комп’ютерну графіку;
– Фундаментальні знання C++: примітивні типи даних, успадкування, поліморфізм у C++, модель пам’яті, лямбда-вирази, алгоритми та структури даних, компіляція та зв’язування;
– Хороші математичні навички (вектори, матриці та операції з ними);
– Мінімальний рівень англійської мови Intermediate;
– Пристрасть до ігор.
Реєстрація триватиме до 11 березня.
Детальний опис програми доступний за цим посиланням.
Процес відбору:
– заявка,
– тестове завдання,
– технічне та поведінкове інтерв’ю,
– Фінальне інтерв’ю з Lead Trainer.
Не зволікайте та не прогавте шанс стати частиною GameDev індустрії вже сьогодні!